Jimmy Kimmel Live!

I torsdags var det dags för en ny show med biljetter från 1iota. Denna gång var det Jimmy Kimmel Live! som stod på schemat. Jag har länge väntat på att gå på en av hans shower, men har bara lyckats se honom genom hans mini outdoor concerts när Green Day spelade hos honom i höstas. Nu hade jag verkligen biljtter till själva showen men trots det så fick jag ändå inte se honom. Förra måndagen, för en vecka sedan, så började han sitt program med detta. Det som hände var att hans son föddes för en vecka sedan med hjärtproblem, och fick akut läggas in på operation. Operationen gick bra, men tog hårt på Jimmy Kimmel, och efter måndagens program då han mer eller mindre bröt ihop och berättade om det för sina fans, så gick han sedan ut med att han skulle ta föräldraledigt resten av veckan för att hjälpa sin fru. Han ville dock inte ställa in showen, så han lät för första gången på 15 år någon annan vara host. Det var olika hosts hela veckan och när jag gick så var det Kristen Bell som körde. Hon gjorde ett grymt jobb och hennes monolog till programmet ser ni här nedan. Väldigt rolig show ändå, trots att inte Jimmy Kimmel var där, med gästande av Charlie Hunnam, Adam Scott, och Mark Hamill som spelar Luke Skywalker i Star Wars filmerna. 
 
Efter showen så åkta jag och Nikita till en ukrainsk/rysk restaurang i West Hollywood. Vi båda var jättetaggade och maten var jättegod, dock dyr. Dagen efter skulle vi egentligen till stranden, men LA's ambivalenta väder bestämde sig för moln och regn, så vi drog till universal istället. Perfekt avslut på en grym vecka.
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (endast för mig)


URL/Bloggadress:


Har du något att säga?


RSS 2.0