Huntington Library and Gardens

Förra söndagen åkte jag och Nikita till Pasadena och Huntington Library & Gardens för att träffa en utav hans släktingar. Tydligen så bor hans mammas kusin här med sin fru och gör sin postdoctoral på CalTech.
 
Pasadena ligger en bit ifrån både Lakewood och Venice så det var faktiskt väldigt roligt att åka ut dit eftersom vi förmodligen inte hade åkt dit annars. Själva stället vi var på var ett jättestort område med ett gammalt bibliotek och en massa botaniska trädgårdar med olika teman. Ett jättemysigt ställe och jag är väldigt glad över att vi åkte dit. Dessutom var det verkligen ett perfekt ställe att träffa nytt folk på! 👍 
 
Förhoppningsvis var det inte sista gången vi träffade dem, utan vi snackade om att träffas någon annan gång också och äta ukrainsk mat. Det ser jag fram emot! 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (endast för mig)


URL/Bloggadress:


Har du något att säga?


RSS 2.0