Mahalo Hawaii

Det har varit väldigt mycket den senaste tiden med både skola och fotboll, så bloggandet har tyvärr blivit nerprioriterat. Trots att jag egentligen inte ens nu har tid för det, så kände jag att jag behövde en liten paus från pluggandet, så tänkte skriva av mig här lite!

I slutet av augusti åkte vi i laget till Hawaii under en veckas tid för att spela tre bortamatcher. Hawaii är ju ett ställe som många har drömt om att få åka till, och ett ställe som i princip alla har en förväntan och en klar bild utav hur det är där. Det jag kan säga är att det var precis så som folk föreställer sig; turkost och glasklart vatten, fina stränder, strålande sol med väldigt korta och plötsliga regnskurar, och stora höga berg täck av djungelliknande växter. Utöver naturen som levde upp till sina förväntningar, så leverade resan också fotbollsmässigt. 

Vi åkte dit med halvhöga förväntningar, men flög sedan hem en vecka senare med tre formstarka vinster i bagaget. Själv gjorde jag två mål, vilket såklart är kul, men jag är mest stolt över hela laget som stod på sig och visade alla att Dominguez Hills inte är något att ta för givet 😎✌️⚽️
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (endast för mig)


URL/Bloggadress:


Har du något att säga?


RSS 2.0