VEGAS BABY

Förutom förra helgens aktiviteter, så har det inte hänt så väldigt mycket här. Vädret går upp och ner, vissa dagar är över 30° och vissa är kalla och blåsiga runt 15°. Idag hade vi vårt sista (fingers crossed) fitnesspass, och fick äntligen röra en boll för första gången som lag sedan november. Just det där med fotbollsträning har varit en stor besvikelse. Vi har inte ens fått röra en boll på hur länge som helst känns det som, utan bara sprungit ihjäl oss på konditionsträningar, och vi har vår första match om en vecka. Känns bara som allmänt dålig planering med tanke på att vi förväntades spela som att vi inte haft ett uppehåll alls. Men nu är det ju bara det roliga kvar så man får väl göra det bästa av situationen och försöka göra sitt bästa på de kommande matcherna antar jag.
 
Har väldigt mycket i skolan just nu. Massor av prov, inlämningar, läxor och projekt som kommer att förfölja mig i tre veckor till fram till spring break. Men då jävlar ska det njutas av spring break! Avslappning och njutning av högsta klass i form av en miniresa till Las Vegas i två dagar. Vendela fyller 21 precis innan, så vi fyra svenskar ska dit och bara ta vara på vår välförtjänta ledighet. När vi kommer hem så landar min familj i LA, och är här i runt två veckor, så fullt upp kommer jag absolut ha, men hade inte velat ha det på något annat sätt. Det enda tråkiga är att det känns som att spring break är såååå långt bort just nu... Men det kommer väl förhoppningsvis gå snabbt med tanke på att jag inte alls ser fram emot veckorna innan dess, och därför kommer de gå ännu snabbare.
 
En annan sak som jag absolut tycker är värd att nämnas är att Nikita har bestämt sig för att flytta till Los Angeles till sommaren för att plugga ett år på Santa Monica College. Istället för att vara 12 timmars flyg ifrån varandra kommer vi nästa termin att vara 30 minuters bilresa ifrån varandra. Dröm eller vad?!
 
Nu åter tillbaka till plugget, efter en alldeles för lång pluggpaus än vad jag hade tänkt. Up up and away 

Hur vi känner angående skolan just nu👆

Kommentarer
Postat av: Mamma

Då kommer du ha fullt upp till vi ses! Längtar 💞


Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (endast för mig)


URL/Bloggadress:


Har du något att säga?


RSS 2.0