Frat party

Är så himla dålig på att uppdatera här, men har inte hänt så överdrivet mycket de senaste veckorna. Har varit tillbaka i USA nu i drygt två veckor. Har under dessa två veckor lyckats förstöra mina telefon och i halv panik köpt en ny. Förutom otur med mobil har jag haft otur med några kurser som jag har fått byta och det har strulat en del med det men nu är det fixat. Träningen rullar på bättre än förväntat och jag tränar i princip varje dag på egen hand. 

På söndag flyger jag ännu en gång till Florida för att besöka en skola, denna gången i Miami. Det känns som det börjar närma sig slutet på denna långa transferprocessen, vilket är hur skönt som helst, men har ändå lite ångest över det stora beslutet jag snart kommer att behöva ta.

På tal om annat, här är en bild från helgens frat party!



Kommentarer
Postat av: Lena

Hello Darling😃 Vad är frat party?

Postat av: roger

Lena, tror hon skrev fel, var nogt fartparty:-)


Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (endast för mig)


URL/Bloggadress:


Har du något att säga?


RSS 2.0