Thanksgiving in Thousand Oaks

Dålig på bloggen igen. Men har haft fullt upp de två senaste veckorna. Förrförra onsdagen drog jag, Ida och Moa med Monica hem till henne i Thousand Oaks för att fira thanksgiving. Det var min första riktiga thanksgiving i USA då jag inte räknar med förra årets failthanksgiving med inspiration från Sverige och England, haha. Dock då Monicas familj är från Italien så blev det väl en amerikansk thanksgiving med italienska inslag istället.

På fredagen drog vi i tillbaka in till LA och Beverly Hills för att fira Rigo som fyllde år. En grym helg då man verkligen kunde släppa skolan och bara leva lite. Dock tillbaka till verkligheten förra måndagen. Sista hela skolveckan, fylld med prov, uppsatser och lite sömn. Men även den veckan gick rätt så snabbt och nu sitter jag här, måndag kväll och har endast en hel dag kvar i LA innan jag drar hem till Sverige. LÄÄÄÄNGTAR. Har haft tre finals idag, har ett imorgon men sen är jag outta here. 

Bilder från thanksgiving.

Kommentarer
Postat av: Mamma

Verkar som du haft en fantastisk Thanksgiving 😎 Nu ses vi snart, längtar 😍😘


Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (endast för mig)


URL/Bloggadress:


Har du något att säga?


RSS 2.0