Venice Beach

Hittills har söndagarna här varit vår lediga dag, så idag drog vi till Venice Beach för att spendera dagen på bästa sätt. Det blev tyvärr inget dopp i havet, men vi gick runt på Venice Beach Boardwalk, shoppade lite och bara allmänt hängde och njöt av det fina vädret. 
 
Sedan jag skrev sistt har det hänt en hel del. För det första har skolan börjat, och jag läser just nu fyra kurser. De är fortfarande general education classes, alltså baskurser som man enligt oss svenskar, egentligen går igenom på gymnasiet i Sverige (om inte ens tidigare än så), så det verkar inte bli en allför svår termin skolmässigt. Utöver skolan så började jag träna i måndags, men mina halsproblem hade bestämt sig för att inte ge sig av. Hade ont i halsen när jag vaknade på måndagen, och det blev bara värre för varje dag. Spelade runt 45 minuter på vår match mot Cal Baptist på onsdagen som vi tyvärr förlorade med 2-0, men det gick bra för mig trots att jag inte har kunnat träna fullt ut och knappt rört en fotboll på tre veckor.
 
Halsen valde att fortsätta irritera mig så efter två läkarbesök blev det tränings- och spelförbud hela helgen. Fick ändå följa med på vår bortamatch i lördags i Irvine mot Concordia University, som dock också resulterade i en förlust. Ska till läkarn imorgon igen för kontroll, så jag hoppas på det bästa så att jag kan få börja träna på riktigt snart, och att den här onda cirkeln med halsproblem försvinner.


Kommentarer
Postat av: Oslofru

Woooow så härligt det ser ut :D


URL: http://www.oslofru.com
Postat av: Mamma

Hoppas du blir frisk snart🙏🏼 Fint det är där borta 😘😘

Postat av: Annica

Det ser helt fantastiskt ut ☀️

Postat av: Annica

Det ser helt fantastiskt ut☀️ Krya på dig


Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (endast för mig)


URL/Bloggadress:


Har du något att säga?


RSS 2.0