Preseason

 
Nu har preseason börjat på riktigt här. Jag får ju som sagt inte träna förrän på lördag, men är ändå med på alla träningar och pass. Tjejerna kämpar på riktigt bra i värmen, som för övrigt är väldigt jobbig att sitta och titta på i. Jag vaknar fortfarande väldigt tidigt varje dag, och är ute i solen hela dagen så blir väldigt trött, speciellt på kvällarna, trots att jag inte tränar. Igår gick jag och la mig i sängen kl åtta, efter att jag hade somnat i fåtöljen i vardagsrummet, och däckade så fort jag lade mig ner (bildbevis ovan).
 
Just nu är det två träningspass om dagen, och det kommer vi ha hela veckan. Det är först nu som jag ser, eller framför allt märker av, skillnaden på division 1 och 2 här i USA. Min skola nu är en division 2 skola, medan skolan i Arkansas var division 1. Där var preesason inte i en vecka, utan i två och en halv vecka, och bestod av tre träningar om dagen, och i vissa fall fyra. Tyvärr har jag inte fått känna på nivån än, men det ska bli kul att göra det sen när jag väl får gå på planen igen. Trodde inte jag själv skulle säga det men jag hade faktiskt hellre sprungit fystester än att bara sitta och titta på och göra absolut ingenting.
 
I söndags hade vi team dinner på ett ställe som heter BJ's. Det var kul att få träffa alla igen och lära känna folket lite bättre innan träningarna började. Tog dessutom en lite längre promenad runt campus i söndags, så kommer lite fler bilder på det.
 

Kommentarer
Postat av: Annica

Ser jättefint ut, skönt att du är frisk snart o kan börja träna

Postat av: Mamma

Håll dig borta från ormarna 😮

Postat av: Annica

Ja, passa dig för skallerormar 🙀


Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (endast för mig)


URL/Bloggadress:


Har du något att säga?


RSS 2.0