Swenska tjej, it's the grej

Det är rätt gott att ha dessa två vid sig hela tiden. Att kunna göra allt och ingenting. Den där känslan att kunna bli förstådd, även om det makes no sense när man försöker säga det på engelska. Jag tror den känslan är lite underskattad.

Ni ska dock inte tro att jag inte tycker om mitt lag, för det gör jag verkligen. Här finns det så himla många fina människor, en blandning av olika nationaliteter och ursprung, så många olika värderingar och kulturer. Men vi funkar så bra tillsammans. Är glad över att ha träffat alla dessa människor och kommit dem så nära under så kort tid. Så om ni någon gång funderar på att dra iväg och göra som jag, eller bara följa en dröm av något slag och ni har möjligheten till det, så ta chansen, det är så värt det. Och om ni inte har tid till det, så skapa tid.
 

Kommentarer
Postat av: Susanna Maria J

Så härligt :D


URL: http://oslofru.com/
Postat av: Ann

Skriv något fint här

Postat av: Ann

Skriv något fint här

Postat av: Ann

😳😘👍👋😊☀️


Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (endast för mig)


URL/Bloggadress:


Har du något att säga?


RSS 2.0