Family Weekend & Soccer Banquet

Svenskarna och engelsmännen
The Swedes
The orphans, dem föräldralösa för helgen. Förutom Bri, vår assisterande tränare (längst till vänster)
Toalettselfie
 
Långa dagar i helgen. Vi har spelat två matcher, haft en träning och har haft soccer banquet. Denna helgen var det också family weekend, då i princip allas föräldrar och syskor kom hit. I fredags spelade vi mot Appalachian State University från North Carolina. Det blev förlust, första för i år, men dem var helt enkelt bättre än oss. Trots resultatet var det en jättehäftig match att spela. Första conference matchen och största publiken hittills. Efter att gått runt hela veckan och promotat på skolan om matchen så dök det tillslut upp fler än 1200 personer, ashäftigt.
 
Söndagen bjöd på ännu en match, mot Texas State University. Även den förlorade vi. Men det var absolut inte ett rättvist resultat. Vi ledde med 1-0, efter mål från mig i första halvlek, till att förlora efter en sjukt bra läggs frispark av motståndarna med 10 minuter kvar och ett surt självmål med tre minuter kvar. Har nog aldrig förlorat på ett sådant orättvist sätt, då vi gjorde precis allting som krävdes för att vinna matchen. However, den matchen hoppas jag ger oss extra energi nu när vi har fyra bortamatcher i rad. På torsdag morgon flyger vi till Georgia för två matcher, ska bli så sjukt kul.

Måste dock ta tag i plugget nu, eftersom jag förmodligen inte kommer få så mycket gjort när vi reser. Fast innan jag sätter igång ska jag ut i 32-gradiga värmen och slappa vid poolen.
 

Kommentarer
Postat av: Lena

Så snygga o fina nu är 👌💃 Hade din klänning band i ryggen? Min söta tjej 😘

Svar: Ja, det hade den! Kan skicka bild på den sen 😘😘
Louise


Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (endast för mig)


URL/Bloggadress:


Har du något att säga?


RSS 2.0