Birthday

Har inte hängt med att skriva här pga bortamatcher tre helger i rad och en massa plugg. Men igår så fyllde i alla fall lilla jag år! Inte en dag att skryta med då jag låg sjuk i sängen hela dagen och pluggade. Gick till första lektionen men gick hem efter den och blev i alla fall glatt överraskad av mina roomies som är bäst i världen. Men ska försöka fira mig till nästa helg då vi inte har några matcher.

Fick i alla fall tid till att skypa med min familj då jag varken kunde träna eller gå till skolan. Så, tack alla som gratulerade mig på ett eller annat sätt, det gjorde min dag mycket mycket bättre! 
②⓪

Kommentarer
Postat av: Ann

Hoppas du mår bättre nu o får ett BRA firande🎊💙❤️💚🎶🍩🍧kram från din faster😊


Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (endast för mig)


URL/Bloggadress:


Har du något att säga?


RSS 2.0