Värsta grymma tjejen

I detta inlägget kommer jag att prata om en person, en mycket speciell människa som har rört mig djupt och har för alltid en gyllene plats i mitt hjärta. Kvinnan, damen, tjejen, whatever hon nu är, heter Linnéa. Hon föddes en en frusen vinterdag år 1993 i Uddevallas gröna skogar. Sedan barndoms ben har hon sparkat boll och sommaren 2013 tog hon chansen och flög över till USA för att uppfylla sin livslånga dröm om collegefotboll och amerikanska baseballkillar. Det var här, i lilla stenen, som jag träffade henne. Under dessa knappa fyra månader som jag har varit här, har vi levt, ätit och tittat på Paradise Hotel ihop. Hon har ett gott hjärta och är någon som jag ser upp till sex dagar i veckan (ej lördagar då hon brukar vara lite smått berusad). Hon har en väldigt orginell personlighet och är som person både glad och ledsen, korkad och dum, snäll och konstig, och fin och ful. Det är få ord som verkligen kan beskriva denna kloka varelse, så jag delar med mig av lite bilder istället och hoppas att ni förstår.
 

Kommentarer
Postat av: Lena

Go kompis du verkar ha 😄 Härligt minspel 😄😄


Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (endast för mig)


URL/Bloggadress:


Har du något att säga?


RSS 2.0