Thanksgiving

Måndag och tisdag har gått och nu är det inte långt kvar inna jag åker hem till Sverige igen. Förra veckan var det Thanksgiving. Kul att få uppleva det i USA, men det mindre roliga var att alla hade åkt hem, så jag, Linnéa och Harry var stuck in the village utan bil. Som jag kanske nämnt tidigare så finns det absolut ingenstans att ta vägen här utan bil, så vi var praktiskt taget fast där hela helgen, förutom de lyckosamma stunderna vi lyckades hitta en chaufför åt oss så att vi kunde göra något. Så eftersom det bara var internationals kvar och inte hade någonstans att ta vägen så sket vi i traditionell amerikansk thanksgivingmat och lagade oss feta köttbitar med klyftpotatis och bea. Lyckat var det! På fredagen var det ju sen Black Friday, och det börjar precis kl 00:00 här, så vi åkte till mallet vid midnatt och stannade till kl 4 på morgonen. Tänkte att det inte skulle vara så mycket folk eftersom Little Rock inte är världens metropol, men det var ändå hyfsat med folk som köade för att få komma in i affärerna först. Blev inte jätteimponerad över reorna, eftersom det inte var så många affärer som faktiskt hade sale, men fick ändå en del köpt!



Kommentarer
Postat av: Lena

Längtar tills vi ses 😘❤️


Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (endast för mig)


URL/Bloggadress:


Har du något att säga?


RSS 2.0