Tagga!!

Nu har nästan hela första skolveckan passerat. Det är jättekul att börja plugga igen, men samtidigt vill jag också ha sommarlov hela tiden. Mitt schema är hur chill som helst, om man ska jämföra med hur jag hade det i gymnasiet då jag från ettan till studenten slutade typ kl 17 minst två gånger i veckan. Som mest har jag nu tre lektioner (och detta bara en gång i veckan), och alla andra dagar har jag två. Slutar som senast 12:05, men majoriteten av dagarna slutar jag 11:10. Så jag klagar inte.
 
Försäsongen är slut. Imorgon har vi säsongspremiär på hemmaplan. Har gått bra på träningarna och har fått bra kritik från mina tränare, så hoppas på att få spela så mycket som möjligt. Så mycket som jag orkar i alla fall. Är så van vid att spela hela 90 minuter, men varje gång vi har tränat på fullplan 11 mot 11 har jag varit helt slut efter bara 20 minuter. Men det kanske man kan förstå eftersom det nästan alltid är över 30 grader när vi tränar, och det är så fuktigt i luften att det är svårt att andas och man drunknar i svett. Dessutom kommer det att vara över 100 grader fahrenheit hela helgen, dvs nästan 38 grader celcius. Och på söndag har vi match kl 11, då den varmaste perioden på dagen börjar.
 
 
Lite bilder från dagens lagfoto. Första bilden är på hela laget (kommer bättre bild snart). Dem två sista bilderna är på oss freshmen (nya spelare). 

Ska nu ladda kroppen med sömn. Big day tomorrow.
 

Kommentarer
Postat av: Annika

Så snygga matchkläder! ❤️

Postat av: Lena

Lycka till👍 Så spännande att få höra allt sen😄


Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (endast för mig)


URL/Bloggadress:


Har du något att säga?


RSS 2.0