Sex dagar kvar

Idag var sista dagen på försäsongen, känns verkligen hur skönt som helst. Slut med genomsnittligt tre träningar om dagen. Nu har vi två dagars ledighet, helt utan träning. Imorgon ska hela laget till ett nöjesfält/vattenpark i Hot Springs, som ligger knappt en timme från Little Rock, och på måndag börjar skolan. Vet inte om jag ska vara ängslig, nervös eller exalterad. Är nog en mix av allt. Förutom att det amerikanska systemet är HELT annorlunda än i Sverige så känns det ändå bra i magen, trots att jag fortfarande inte riktigt förstår mig på allt. 

Men nu är det bara kötta som gäller. För om mindre än sex dagar är det avspark. På fredag 7 pm min tid möter vi Chicago State University. Ska bli sååå kul och är sååå taggad. 
 

Kommentarer
Postat av: Linn Larsson

Hahah bra bilder! Visste du förresten att när man klickar högst upp på min blogg så kommer man till din blogg :P


URL: http://linnsanhawaii.blogg.se/
Postat av: Lena

Va snygga ni är 😂😂

Postat av: Anonym

Skriv något fint här

Postat av: Lena

Hallå! Det är jag som är den anonyme ovan, ifall du undrar 😮 puss puss 😘


Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (endast för mig)


URL/Bloggadress:


Har du något att säga?


RSS 2.0