The Voice!

Jag har tidigare nämnt att jag hittat sidan 1iota, som lottar ut biljtter till inspelningar av TV-program. Förra veckan fick jag turen att få biljetter till The Voice. Det spelas in på Universal Studios så jag visste väl om var det spelades in innan jag fick biljetterna på grund av att jag har varit på just Universal Studios ett antal gånger för mycket, haha!
 
Jag och Ida åkte upp till Hollywood och eftersom Ida nyss opererat knät och då gick på kryckor så fick vi plats i handikappsbåset, dvs bland de bästa platserna. I avsnittet som vi gick på så röstades Stephanie Rice ut. Jag har inte direkt följt the Voice denna säsong, men Ida och Moa har gjort det så jag har väl halvt hängt med, men vem som röstades ut hade inte någon större betydelse för mig utan jag var som sagt bara glad över att få vara där.
 
När vi var där så sjöng både Alicia Keys och Gwen Stefani med sina grupper, och det var mäktigt att se två så stora artister framträda på så nära håll.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (endast för mig)


URL/Bloggadress:


Har du något att säga?


RSS 2.0