Living the beach life

Nu när jag har slutat skolan så har jag bestämt mig för att spendera tiden kvar i LA väldigt varsamt och göra det bästa av varje dag. Något utav det absolut bästa man kan göra här i LA är att hänga på stranden och umgås med vänner, så en kombination av de två är som grädden på moset. I fredags drog jag och Harry till stranden i några timmar, för att sedan komma tillbaka på kvällen för utgång i Hermosa. Vi förade hemma som vanligt och drog sedan till Ocean Bar, ett ställe som vi aldrig varit på men som vi definitivt kommer att gå till igen. I princip alla från laget som var över 21 var där, så det blev som en stor lagfest och var jättekul att se och festa med alla nu när finals är över. På morgonen därefter var alla sega och trötta, förutom jag som med minst sömn av alla, vaknade vid 9:30 och drog upp Harry och Monica till stranden. Vi mötte Kat och Bridget där, som sen drog, och lite senare kom även Ida och Moa. Helger som denna har jag gärna hela tiden, och jag hoppas verkligen värmen håller i sig nu så att jag kan få njuta lite mer av stranden och vädret innan jag flyger tillbaka hem till Sverige.

 

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (endast för mig)


URL/Bloggadress:


Har du något att säga?


RSS 2.0