Athletic Banquet 2017

Idag var det dags för den årliga athletic banqueten på Dominguez Hills. De hade uppgraderat sig från förra året, och istället för att ha den i tråkiga LSU, så var den i år i Stadium Club på StubHub - alltså i VIP loungen. Det var jättefin utsikt över planen och lokalen var grym. Precis innan det skulle börja så träffades vi i laget och hade våran interna prisutdelning. Förra året fick jag pris för snyggaste målet och flest assist, och i år fick jag för flest mål. Trots mina motgångar under säsongerna så visar det ändå sig på slutet att det lönar sig att kämpa vidare. Är glad och lycklig över att ha det laget jag har och är mer än taggad på nästa säsong som kommer bli min sista som student athlete. Jag håller alla tummar som det går för att det kommer vara min bästa och helt skadefria säsong hittills i Kalifornien, och jag tänker kämpa så hårt det bara går för att göra det möjligt.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (endast för mig)


URL/Bloggadress:


Har du något att säga?


RSS 2.0