Svensk pizza, tatueringar & T-Bag

Helgen efter att mamma, pappa och Nick åkte hem till Sverige igen så åkte jag, Nikita, Sofia, Ida och Moa hem till Nikita i Venice för att sova där. På kvällen köpte vi pizza på REDS, en svensk pizzeria i Santa Monica, och åkte ut till SM piren och satte oss på stranden och åt. Sån sjukt härlig kväll. Dagen efter mötte vi fem upp Monica på Universal för att spendera dagen där. Senare på den kvällen så drog vi myndiga ut till the Bungalow i Santa Monica för lite festligheter. Mysig och välbehövlig helg för att catcha upp med alla efter breaket.

Nikita bodde hos oss i nästan två veckor efter att familjen åkt hem, innan Rigge kom tillbaka från Sverige. Men sista helgen innan deras skola skulle börja så spenderades helgen i Venice. På lördagen åkte vi till en tatueringsstudio nere i Venice för att bläcka ner Nikitas arm. Blev jättefint och det fick mig bara mer sugen på att själv skaffa en tatuering, men det får vänta ett tag till. Efter det åkte vi och handlade lite mat på Ralphs.
 
Vi bor ju trots allt i Los Angeles, drömmarnas stad, så man ska väl inte bli jätteförvånad om man stöter på en kändis. Jag älskar tv-serier men har aldrig riktigt haft tid att titta på så många (men har älskat de få jag sett), men Prison Break är en av de jag sett. Och vem om inte T-Bag ser vi på Ralphs? Dog lite. Starstruck. Robert Knepper, som spelar T-Bag, är dock då inte så jättekänd från andra shower, och jag har absolut sett fler och större kändisar än honom, men av någon anledning så tyckte jag nästan att det var ännu häftigare att se honom, haha! 
 

Kommentarer
Postat av: Carolin

Va fina bilder :D


URL: http://carolink.se

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (endast för mig)


URL/Bloggadress:


Har du något att säga?


RSS 2.0