Spring Break 2017 - Del I

ÄNTLIGEN! Så himla skönt att pusta ut, eller ja, lite i alla fall. Efter nio sjukt tunga veckor i skolan tar jag en välförtjänt vecka off. Har aldrig haft det så här jobbigt i skolan. Grejen är att det inte är svårt-jobbigt, utan det är jobbigt eftersom jag får så överdrivet många uppgifter på sån kort tid så att det helt enkelt inte hinns med. Eller jo, jag hinner med det, men endast för att jag prioriterar bort sömn, att äta ordentligt, och stora delar av mitt sociala liv. Mitt skol-liv suger as för tillfället. Ursäkta mina ord, men så ser sanningen ut. Denna veckan är som sagt mer än behövlig, men eftersom jag har tre inlämningar till veckan efter spring break så måste jag tyvärr plugga under lovet med. Det suger, men sånt är livet och det är bara att bita ihop för tillfället (som om jag inte redan gjort det sen i januari).
 
I alla fall, lovet började bra. Match i torsdags som vi spelade lika, följt av ännu en inspelning av Lip Sync Battle i fredags. Och idag åkte vi alla till Universal Studios. Rolig och grym start på lovet, och imorgon står det god mat och hockey på schemat. New York Rangers mot Anaheim Ducks. Det blir min tredje Ducks-match, så börjar väl bli lite av en naturlig Ducks-supporter, trots att pojken min egentligen vill annorlunda (större Rangers fan får man leta efter). 
 
På måndag morgon dock så börjar spring break på riktigt. Jag, Nikita, Ida, och Moa sätter oss på ett plan och flyger ner till Cancún i Mexico. Längtar ihjäl mig tills jag ligger på stranden och steker bort all stress. Ska försöka bli bättre med bloggandet, men kan inget lova. Dock så kommer jag garanterat att dela med mig av vår underbara resa inom en förhoppningsvis snar ramtid. 
 

Kommentarer
Postat av: Maria Anderzon - Vegansk Skönhetsblogg

Vilken härlig blogg, jag åker till Kalifornien i april ❤


URL: http://mariaanderzon.se/
Postat av: Josefin Nilsson

Åh vilket roligt lov du verkar ha framför dig! Hoppas att det blir lugnare i skolan framöver ;)


URL: http://josefinnnilsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (endast för mig)


URL/Bloggadress:


Har du något att säga?


RSS 2.0