Anaheim Ducks

Förra fredagen gick jag på min allra första NHL-match. Jag och Nikita åkte ut till Anaheim och Honda Center, som ligger ca 20 min från Lakewood, för att kolla på när Anaheim Ducks tog emot Arizona Coyotes. Matchen slutade 5-1 till Ducks, så det var en grym första match att kolla på.

På lördagen åkte de svenska crewet från 5201 till Venice för lite festligheter. Vi och killarna gick ut i Santa Monica, eller vi gjorde ju aldrig det eftersom vi aldrig kom in. Alla klubbar här stänger 02:00 och vi kom dit lite innan 01, men eftersom vi tjejer var tvungna att utföra våra daily doings, så gick vi ur kön, och när vi kom tillbaka så hade de stängt insläppet. Världens fail, men det blev en lyckad och rolig kväll ändå tycker jag.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (endast för mig)


URL/Bloggadress:


Har du något att säga?


RSS 2.0