The end of one journey is the start of another

I onsdags spelade jag min sista match i rött och grönt, och sista matchen på svensk mark på ett bra tag. Vemodigt? Absolut. Men jag har så himla mycket framför mig att se fram emot, så jag hinner inte tänka så mycket på egentligen någonting just nu. Jag är ändå nöjd med min halva säsong, nio mål på lika många matcher spelade och ett antal assist. Helt klart ett godkänt facit enligt mig själv. Kommer dock sakna laget, hela känslan och alla underbara människor som finns där. Men å andra sidan kommer jag att komma till ett helt nytt lag med förhoppningsvis minst lika underbara människor.

Om 30 dagar sover jag min sista natt i Sverige. Jag vet inte riktigt hur jag känner inför det. Självklart är jag supertaggad och längtar, men får ofta frågan om jag är nervös, och svaret är nej. Det känns som att jag borde vara nervös, men jag har nog inte riktigt fattat ännu vad jag ska ge mig in i. Men det kommer nog snart, hoppas jag.
 
Nu tackar jag och min a för oss. 

Kommentarer
Postat av: Lena

Har verkligen älskat att se dig spela och kommer sakna att inte kunna göra det! Men, din nästa resa i livet blir så spännande att följa och du kommer klara dig med glans, så klart ❤️

Svar: Du är bäst och är det bästa stödet som finns!!! ❤️
Louise

Postat av: Anna

Ojoj, vad spännande! Vad är det du ska ut på för äventyr?
O tack snälla för din värmande kommentar, u really made my day <3


URL: http://sugarrush.devote.se/
Postat av: Anna

Hur kommer det sig att du valt nummer 8? Är du skrockfull i samband med matcher? Kollar du mkt på VM? Vem håller du på?

SV: Men vilket sammanträffande! När kom din mamma till Sverige? O shit vilket äventyr! Är det collage? Vilken stad ska du till? Har du varit där förr? Hur länge ska du vara borta? Är soccer stort därborta?

Haha, ursäkta alla tusen frågor, är bara så nyfiken ;-) Ska bli spännande att följa med på din resa; för visst kommer du fortsätta med bloggen?


URL: http://sugarrush.devote.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (endast för mig)


URL/Bloggadress:


Har du något att säga?


RSS 2.0