Sverige, Sverige älskade vän

Att komma hem till Sverige är alltid precis lika underbart. Sommar som vinter, känslan av att få komma hem till sin trygghetszon och egentliga vardag är svårslagen. 
 
Denna vintern hemma var något extra. För det första var jag hemma i nästan sju veckor, vilket gjorde att jag hann med väldigt mycket. Det började med att jag efter inte ens ett dygn hemma i Halmstad, tog tåget upp till Stockholm för en helg, ett beslut som jag är otroligt glad över att jag tog. Efter helgen kom jag hem glad och en pojkvän rikare. Jobbade efter det i två veckor, och hann träffa saknade vänner och familj innan Nikita kom ner till Halmstad på nyårsdagen. Eftersom vi inte hade så mycket tid med varandra innan jag skulle åka tillbaka till USA, bestämde vi oss för att ta en veckas solsemester tillsammans. Det var egentligen tänkt att vi skulle till Egypten, men efter terroristattacker och bombhot så kändes det valet inte lika självklart. Efter drygt två veckor i Halmstad tillsammans, en resa till Jönköping och en minisemester i Helsingborg tillsammans med hela familjen, så åkte jag och Nikita till Kanarieöarna för lite kvalitetstid. 
 
En vecka med sol och bad, absolut, men gladast är jag över den tid jag fick spendera med honom där, bara jag och han. En underbar vecka med en underbar kille och jag hade inte kunnat avsluta mitt grymma jullov på ett bättre sätt.
 
Jag hade kunnat gå mer in på detalj, men låter istället bilderna tala för sig själva.


Kommentarer
Postat av: Snnica

Fina bilder på ett snyggt par💕

Postat av: Mamma

Längtar efter att få träffa er snart igen 😘


Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (endast för mig)


URL/Bloggadress:


Har du något att säga?


RSS 2.0