Johnny Depp, Jimmy Kimmel & Linkin Park

I torsdags hade jag lyckats få ytterligare ett par biljetter till Jimmy Kimmel Live. Denna gången skulle faktiskt Jimmy Kimmel vara där haha så jag förväntade mig en riktigt bra show. Dagen innan när jag skulle skriva ut biljetterna så såg jag vem som skulle komma som gäst och det var ingen mindre än Johnny Depp. Jag tappade nog hakan av glädje! Jag har sett väldigt många kändisar av olika slag här i LA hittills, men Johnny Depp klättrar väldigt högt upp i listan på vilka som har varit favoriterna. När vi väl kom till Hollywood så var Hollywood Blvd avspärrad, och vi förstod snart att det var för att premiären av den nya Pirates of the Caribbean skulle vara i the Dolby Theater. Johnny Depp började då förmodligen kvällen som gäst på Jimmy Kimmel och avslutade med att gå över gatan för att gå på premiären. Lyxliv? Nä, inte alls avis.

 

Jimmy Kimmel levererade som vanligt, och efter showen så fick vi alla gå ut till hans outdoor mini concert, som idag gästades av Linkin Park. Vi hade sett att Linkin Park skulle spela efter, men vi trodde att det behövdes särskilda biljetter till det, så som det var till Green Day konserten som Jimmy Kimmel hade, men vi blev positivt överraskade när han sa att vi alla skulle få gå ut och gå på konserten. Helt klart en alldeles underbar kväll.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (endast för mig)


URL/Bloggadress:


Har du något att säga?


RSS 2.0