Ellen DeGeneres

Utifrån vad jag har hört, så är det väldigt svårt att få biljetter till Ellen. Men jag tänkte, fuck it, och ansökte om biljetter någon månad i förväg på hennes hemsida, och några veckor senare fick jag ett mejl. Jag hade fått fyra biljetter till Ellen DeGeneres show den 18 april. Har alltid tyckt om Ellen, hon är sjukt rolig och intressant att följa, och har alltid spännande gäster på sin show. 
 
När det väl närmade sig den 18e, så kunde varken Ida, Moa, eller Nikita som egentligen skulle följa med längre gå på grund av skola, så Sofia ställde glatt upp och följde med mig.

Studion var mycket, mycket mindre än förväntat, men å andra sidan så var Ellen mycket, mycket bättre. Älskar allt hon gör och det var så roligt att få vara med under en inspelning av hennes program. När jag var där så gästade Magic Johnson och Nicole Richie, och det var humor och spel som vanligt. Travis Scott var där och sjöng. Ellen är ju dessutom känd för att ge sin publik överraskningar och priser, och denna gång var inte ett undantag. Efter showen åkte jag och Sofia hem med ett års prenumeration av HBO premium, Travis Scotts nya album, och $150. Man får tyvärr bara gå på en taping per säsong, vilket är förståeligt på grund av den stora efterfrågan. Annars skulle jag definitift försöka gå igen, men det får vänta ett år. 
 
Här är en länk till programmet, och om ni tittar noga så kanske ni hittar mig bland publiken.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (endast för mig)


URL/Bloggadress:


Har du något att säga?


RSS 2.0