Jul och Nyår 16/17

Efter mina finals flög jag hem och var hemma den 11 december. Redan dagen efter började jag jobba och långa dagar var det. Jag jobbade i tre veckor, firade jul med familjen hemma i Halmstad, och åkte sedan till nyår upp till Stockholm för att fira nyår med min finaste.
 
I början av januari så åkte vi på en kryssning till Helsingfors. Jag och Nikita slog ihop vår 1-årsdagspresent och julklapp och istället åkte vi i början av januari på en kryssning till Helsingfors och tillbaka till Stockholm. Hur mysigt som helst med trerätters, myshytt, bad och bastu, och bästa sällskapet. Att jag dessutom fick tillfälle att för första gången åka till Finland var bara pricken över i:et. 
 
Efter kryssningen åkte jag tillbaka till Halmstad för att spendera lite tid med vänner och familj och allmänt bara njuta av Sverige innan det var dags att åka tillbaka USA.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (endast för mig)


URL/Bloggadress:


Har du något att säga?


RSS 2.0