How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard

I januari när jag åkte tillbaka till USA så följde familjen, förutom Kevin, med mig för att semestra i en och en halv vecka. Olyckligtvis så började resan med sjukdomar och sängliggandes för vissa, men när vi alla väl mådde bra så passade vi på att göra det bästa av tiden som fanns kvar. Jag verkligen älskar att ha familjen över och att få kunna visa de runt i staden som jag bor och lever i. Att åka runt och upptäcka nya platser med dem gör mig så himla lycklig. Det var skönt att få lite kvalitetstid med familjen innan skolan och fotbollen drog igång igen, och som vanligt var det precis lika jobbigt att säga hejdå till de när de åkte hem, men som tur var hade jag Nikita som kunde trösta mig. Men som Nalle Puh skulle sagt, "How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard." ♡
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (endast för mig)


URL/Bloggadress:


Har du något att säga?


RSS 2.0