Universal Studios Hollywood

Tiden går så sjukt himla fort nu. Det känns som att jag knappt hinner med. Veckorna springer förbi och man hinner inte blinka förrän det är helg igen. Idag är det exakt två veckor kvar tills jag sätter mig på planet hem till Sverige. Är så taggad att bara få komma hem och kunna släppa skolan ett tag. 

Det har varit oväntat varmt här i LA de senaste veckorna, speciellt för att vara november. Nästan varje helg har vädret varit perfekt med 25-30 grader och egentligen ska man väl inte klaga över det, men när folk hemma i Sverige lägger upp massa bilder på snö så vill man faktiskt inget annat än att komma hem, ta på sig myskläder, mössor, vantar och vinterjackor och bara njuta av kylan. Man kanske kan tycka att man hellre vill kunna ligga och sola på stranden, men som med kyla så får man också nog av värme tillslut.

I fredags var jag, Ida och Moa på Universal Studios i Hollywood. Sol, short, T-shirt och 25° och dagen hade inte kunnat bli bättre. Dessutom att det knappt var något folk där och knappt några köar gjorde det väldigt värt besöket.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (endast för mig)


URL/Bloggadress:


Har du något att säga?


RSS 2.0