Jetlag

Har inte riktigt hunnit hitta en rytm i min vardag. Har varit här i två hela dagar nu och det är mycket nytt att ta in. Det första som jag noterade när jag kom till lägenheten var ju att det inte fanns någon AC, så högst på min inköpslista var en fläkt. Så den inhandlades igår, tillsammans med massa andra behövligheter. Vi var sex personer intryckta i en liten bil som åkte iväg till Target för att handla. Jag vet inte riktigt hur vi tänkte att vi skulle få med allt hem, med tanke på att alla skulle storhandla och fyllde en hel kundvagn var, men det gick (tro mig, med nöd och näppe).
 
Har vaknat kl 6 på morgonen de två senaste dagarna, utan alarm, och har inte kunnat somna om. Varmt på dagarna är det också, vilket bara gör mig tröttare. Blev hela 35 grader idag, men trots det bestod dagen bara av en promenad runt campus för att hitta wifi då det inte fungerade i lägenheten, samt flera skype-dejter och slöhäng här hemma. 
 
Imorgon blir det team dinner och på måndag börjar fotbollen på riktigt med träningar och fystester, men jag får ju som sagt sitta vid sidan om och heja på en vecka till. 
 
I brist på bilder så kommer det bara några få som jag tog på min hitta-wifi-runda idag på campus.


Kommentarer
Postat av: Mamma

Ser fint ut 👍🏼 hoppas du snart vänjer dig vid värmen inomhus😁 Är alla skolhusen låga? Kram


Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (endast för mig)


URL/Bloggadress:


Har du något att säga?


RSS 2.0