Startover

Tänkte att jag skulle ge min blogg en ny chans. Har inte skrivit här sen november 2011, och då för att jag bodde i London. Sedan dess har det inte hänt så mycket i mitt liv. Eller jo, nu ljuger jag. Det har ju gått nästan tre hela år.
 
Jag har hunnit med massor av saker. Jag har pluggat en hel del, varit i Spanien, varit i Brasilien, varit i London, pluggat mer, jobbat, gått på bal, tagit studenten, spelat fotboll, jobbat mer, varit i Skottland, varit i London igen, bestämt mig för att åka till USA, jobbat ännu mer, varit i Italien och jobbat ännu ännu mer. Just nu gör jag inte så mycket, mitt liv består nästan bara utav jobb, träning och sömn.

För er som inte redan vet, har jag fått ett fotbollsstipendium på ett universitet i USA och flyttar dit i slutet av juli  för att plugga och spela fotboll. Det är främst därför jag har valt att börja skriva igen och och tänkte fuskstarta redan nu för att komma igång. Har gjort om min bloggdesign helt och hållet och den är fortfarande inte klar, så ni vet varför den ser lite konstig ut på vissa ställen.

 
Jag hoppas att ni vill att följa med mig på min resa!

Kommentarer
Postat av: Lena

Ska bli så spännande att följa dig här :) kram

Postat av: Elin

sv: hejsan! tack så mycket, desamma! :)
jag ändrar det i stilmallen under .commentheader rubriken, här har du en länk som förklarar hur man gör:
http://tessbloggar.blogg.se/2010/march/andra-utseende-pa-kommentarerna-etc.html

hoppas det var det du menade, lycka till! :)


URL: http://bbaraaelin.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (endast för mig)


URL/Bloggadress:


Har du något att säga?


RSS 2.0