Rullar fram

Trött och sliten. Har ont i magen och ont i huvudet. Fast är dock inte så farligt som det låter, har nog bara ätit för mycket. Hoppade över morgonträningen och sov ut. Tränade ju trots allt två gånger igår. Efter jobbet åkte jag direkt till Gekås med la familia och Annipanni. Är nu helt slut och några hundralappar fattigare. Jag försöker att hålla i mina pengar, men det går inte så bra. Jag är så sjukt dålig att stå emot att köpa något som jag har fastnat för, och jag fastnar för på tok för många saker. Men idag blev det ändå bra köp. Två tröjor, några fina nagellack och nutella. Har jag nämnt att jag älskar nutella? Har nutella för hela juni nu. Jag vet att det inte är den bästa uppladdningen inför USA, men kan inte stå emot. Jag och Mr Nyttig kommer inte så bra överens. Här får ni i alla fall en bild på mig och min älskling.
 
 
Peace out 

Kommentarer
Postat av: Annika

ÅÅÅÅÅH så fint!


Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (endast för mig)


URL/Bloggadress:


Har du något att säga?


RSS 2.0