Stockholm

Två långa dagar. Trötthet, väntan, inställda tåg och glädje. Dessa ord sammanfattar min minivisit i huvudstaden. Äntligen är visumet fixat. Det sista som var kvar inför USA förutom packningen. Så himla skönt.

Sitter nu på tåget hem som anländer 23:25 i Göteborg, och eftersom Öresundstågen strejkar så har min bror snällt kört upp till Götet för att hämta mig. Men jag får dock köra hem, vilket jag inte är supertaggad för.

Har inte ens varit i Stockholm i 24h, men har hunnit med en hel del ändå. Förutom besöket på amerikanska ambassaden, har jag träffat min fina kusin Sofia som snällt delade sin säng med mig inatt. Så gulligt av henne, men hon fick ju faktiskt umgås med mig, och det tackar väl ingen nej till, eller? Har också hunnit med att träffa Elise, den andra svenskan som ska åka och hon var hur trevlig som helst. Känns toppen!

Nu väntar min choklad på mig, så ska äta den. Och sen försöka somna med favoriten i öronen.







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (endast för mig)


URL/Bloggadress:


Har du något att säga?


RSS 2.0