Juli

Tiden går för fort. Redan juli och det känns som att det fortfarande är maj. De kommande tre veckorna kommer vara så stressiga och utmattande. De kommande tre veckorna kommer jag att jobba minst, notera minst, 154(!) timmar. Kommer gå under. Ska alltså under 504 resterande timmar på dessa veckor, eller rättare sagt 336 timmar då jag sover bort ungefär 168 av dem, hinna träna, äta, umgår med vänner och familj, handla allt som fortfarande behövs, åka till Jönköping, åka till Göteborg, packa och vila. r. Lite. Tid. Dock kommer jag nog inte hinna med det där sistnämnda.
 
Kvällsmat i sängen efter lång dag. Tycker om prickigt.
 
Lägger aldrig upp egobilder, men här har ni en, så njut medan ni kan. Har precis klippt mig btw, därav bilden. 
 
Gullig koala, ser rätt nöjd ut. Har säkert gott om tid att sitta i träd och äta blad.

Kommentarer
Postat av: Anna

Haha, men det är ju för roliga saker du ska avsätta tid, da brukar det alltid lösa sig pa ngt sätt ;-) Men förstar känslan, var ju i samma situation själv för ett tag sen. O vad fin du är i din frisyr!!


Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (endast för mig)


URL/Bloggadress:


Har du något att säga?


RSS 2.0