Hejhå

Sju träningspass på tre dagar har resulterat i ingen träningsverk alls samt en bamseförkylning. Kan inte andas med näsan, sover dåligt, har ont överallt och käkar piller 24/7. Jag orkar verkligen inte med detta. Förra gången jag blev sjuk tog det minst en månad för mig att bli helt återställd, och vi har tre fystest nästa vecka. Det är så himla frustrerande. Det känns som om allt jag byggt upp under de senaste två månaderna, försvann under en natt. Svisch, gone. Som tur är i alla fall att vi har ledigt från och med nu tills på måndag och har inget inplanerat. Så ska försöka vila, fast det kommer ju typ inte gå.
 
 
Nu ska jag och mina roomies ha Harry Potter-maraton, och lite tonfiskpasta på det. Shara som jag bor med är tydligen världens HP fan.
 
Kolla in det coola glaset med vår skolas idrottslogga på.

Kommentarer
Postat av: CP hehe

FAN vad snygg träningströja ehhehehehe :) (om det är det) men MER bilder tack! saknar dig så otroligt mycket! och oroa dig inte för testerna, det kommer gå super bra och det vet du. Don't worry be happy :) masssaa kärlek smurfis!
ps. skriv på fb eller nåt innan du försöker ringa på skype för jag får inte upp på mobilen när nån ringer där om jag inte har appen uppe :S knasigt!

PUSS

Postat av: Lena

Skriv något fint här

Postat av: Anonym

Dumma mobil 😁 den har ett eget liv!
Oroa dig inte för fystesterna , du har bra grundkondis👍
Kul att läsa om allt som händer dig! Puss o kram mamma❤️

Postat av: Thomas

Oroa dig inte för fystestet det blir som det blir och sen kan det bara bli bättre. Att bli förkyld kan man aldrig rå för dessutom är det nog rätt vanligt när man byter världen och sedan har en massa AC överallt Kämpa på när du blir frisk istället .......din kloka pappa

Postat av: Anna

Gaah, här händer det grejer minsann! O jag kan inte annat än instämma med din kloka pappa ;-)


URL: http://sugarrush.devote.se/
Postat av: Ankan

Ta hand pm dej over there, träna inte för hårt om du känner dig krasslig. Kram

Postat av: Annika

Alla skriver så kloka saker haha. Svårt att överträffa liksom. Kommer gå grymt! Puss och kram


Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (endast för mig)


URL/Bloggadress:


Har du något att säga?


RSS 2.0