Doften av sommarregn

Ligger i soffan och tittar på när Tyskland utklassar Brasilien i första semin. Borde egentligen ligga och sova nu, men som fotbollsspelare är väl detta ganska obligatoriskt? 0-7 till Tyskland, ofattbart. Oj, nu gjorde Brasilien mål, 1-7. 

Jobbat över 10 timmar idag och är helt slut nu. Har varit så varmt och det är så sjukt jobbigt att jobba då. Och mitt i allt öppnade sig himmeln och det verkligen ÖSTE ner. Blixtrade och dundrade gjorde det med. Mysigt i vanliga fall, men dock inte när man jobbar. Men det är ju trots allt ingen riktig svensk sommar utan regn, och den där underbara doften som kommer från asfalten när solen har legat på och det börjar regna. Ni vet vilken jag menar va? Det är en riktig sommardoft.

Nu tog matchen slut och jag måste sova. Upp och träna tidigt imorgon innan jobbpass nr 1.

God natt ☂




Kommentarer
Postat av: Anna

Helt gaalet?! Vad hände där liksom?! Jag som alltid brukar säga att jag som gillar att se mkt mal föredrar ishockey?! Ki fick jag! Men kul tycker jag att tyskarna vann =)


URL: http://sugarrush.devote.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (endast för mig)


URL/Bloggadress:


Har du något att säga?


RSS 2.0