Preseason

Nu äntligen har vi kört igång. Försäsongen är här. Det har gått tre dagar och jag är redan helt slut. Tre dagar, nio träningar inklusive tre fystest. Kravet var att man skulle klara minst två av tre fystest, och eftersom jag klarade de två första slapp jag göra det sista (vilket coach sa tre minuter innan det sista testet skulle börja). Är så sjukt förvånad och så himla glad över att jag klarade de två första testen, med tanke på att jag knappt kan gå pga mina vader som krampar 24/7, en halvt småstukad fot och en retlig förkylning som inte vill ge sig.
 
Som sagt har det bara gått tre dagar på försäsongen, och vi har två veckor kvar till matchstart. Fram till dess har vi 2-3 träningar om dagen. Nu ska vi ha filmkväll med laget, så gotta go. Måste få en bra plats i soffan.
 
Lite grejer vi fått från skolan, som är sponsrad av Nike. Överlycklig över detta. 

Kommentarer
Postat av: Annika

En bra plats i soffan haha!!

Postat av: Lena

Grattis Darling 😍 Klart du klarade fystesterna 👍💪trodde inget annat ! Så kul att läsa hur du har det o se foton från din vardag! Mer mer mer 😘😘❤️

Postat av: Ann o Celia

Hello! Vi tänker mycke på dej här i Skottland ;) just nu e vi på hotellet i blackwaterfoot o äter, gott o vi fotograferar maten såklart👍🇬🇧Väldigt roligt o läsa o se hu du ha de;-))) kramar från oss 4❗️😘


Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (endast för mig)


URL/Bloggadress:


Har du något att säga?


RSS 2.0