Clay Matthews

Igår var det Internation Student Orientation på skolan. Dock satt vi bara och lyssnade på samma sak hela tiden, och i princip allt som de pratade om visste vi redan eller hade redan fixat, så hela dagen kändes ganska onödig. Speciellt med tanke på att det var lagets enda lediga dag från träningar. När jag kom hem så hade Ariel och Laureen brutit sig in i mitt rum, som för övrigt var låst, och klistrat upp posters på en amerikansk fotbollsspelare på mina väggar. 
 
Skaffade också äntligen amerikanskt nummer igår. Dock har jag inte köpt någon ny telefon än, så lånar en gammal Sony Ericsson Xperia X10 mini pro till dess (ni vet en sån där cool med utfällbart tangentbord som alla hade när den kom ut). Jag får inte igång mitt google konto på den så kan inte ladda ner några appar, så har inte någon större användning av den än att ringa och smsa. Meeen, den funkar för stunden.

Kommentarer
Postat av: Lena

Gillar dina kompisar 😄


Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (endast för mig)


URL/Bloggadress:


Har du något att säga?


RSS 2.0