Food

Sitter i sängen och försöker skriva klart engelskan. Powerpointen på min data fungerar inte så måste dra till skolan tidigare imån för att finslipa lite på den. Skriver om svenska mattraditioner, vad vi äter, på vilka tillfällen vi gör det och varför. Känns inte riktigt hundra när jag kommer på mig själv och ser att jag håller på att skriva en hel roman om kor och dess kalvning. Men det blir väl förhoppningsvis bra!

Fick reda på av mamma att min mobil är skickad och på väg till England (Äääntligen!!!!). Har saknat den. HEHE
Jag har dessutom köpt massa mat som jag ska leva på i två veckor framöver. Kostade endast £7, alltså lite mer än 70 svenska kronor. Bra köp tycker jag! Maaaassa Super Noodles och även några pastarätter som mikron ska laga åt mig. Färdigmat ♥



Typ rätt onödigt och inte sådär jätteintressant inlägg. Handlade mest om mat ser jag, men ändå. Mat är gott! Nu ska jag i alla fall sova, äro trötter.
Natten :)


Kommentarer
Postat av: Lena

Hoppas nudlarna kommer smaka bra Louise för du hade ju köpt ganska många :) Bra att du börjat köpa lite mat...kram


Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (endast för mig)


URL/Bloggadress:


Har du något att säga?


RSS 2.0