Seventeen!

Lite efter, men bättre sent än aldrig.

Skulle bara vilja tacka Josefine och Natalie som gjorde min dag! De tog mig till London Eye och vi åkte den när det hade mörknat. Hela London glittrade som tusentals stjärnor. Tyvärr kan ingen bild riktigt visa vad och hur man kände just då, utan det måste upplevas på plats. Bättre än underbart.

Efter att jag var färdigpratad med nära, kära och saknade på förmiddagen fick jag dock vänta till kl. 4. Josse och Nata hade tagit lite tid på sig för att fixa min present, haken var bara att de senare glömde den på bussen på väg till tunnelbanan. Sånt som händer, lika glad för det är jag, det är ju trots allt tanken som räknas. Men lite typiskt dem var det faktiskt! Haha!

God mat efteråt som man blev proppmätt på och en Big Smile-servitör som inte kunde sluta prata med oss. Återigen tack alla ni som finns för mig!

Här kommer några bilder från min 17-årsdag!


Glada jag!

London @ night

Jag och min läckra larvtårta

London Eye

Kommentarer
Postat av: Anonym

You're so cute, especially togehter with the larv! Love you girl! :)


URL: http://thissmystory.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (endast för mig)


URL/Bloggadress:


Har du något att säga?


RSS 2.0