Ice skating in Hyde Park

Har inte hunnit uppdatera på ett tag eftersom min data inte har fungerat! Mer om vad som hänt förut kommer senare!

Igår spenderades större delen av dagen på Oxford Street, Piccadilly Circus och Covent Garden! Jag fick så många julklappar färdiga så nu känns det jätteskönt. På kvällen drog jag, Malin och Anna till Hyde Park Corner för att åka skridskor i the Winter Wonderland, skitkul var det! Det var tydligen värsta julmarknaden och tivolit där, vilket jag inte hade någon aning om. Efter det tog vi bussen till Trafalgar Square, och gick till Westminster och skulle hälsa på Big Ben. Det har man gjort nu några tusen gånger, men lika kul varje gång! Tack för kvällen!






Kommentarer
Postat av: Mamma

Ååhhh,så roligt!! Det låter som du hade en underbar kväll... <3


Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (endast för mig)


URL/Bloggadress:


Har du något att säga?


RSS 2.0